Współpracujesz z firmą, w której jest kilka komputerów, pracownicy mobilni, serwer z programem magazynowym, baza zdjęć produktów, niezliczone dokumenty i arkusze, do których dostęp musi mieć wiele osób?
Jeśli znasz ten scenariusz i wciąż szukasz odpowiedzi jak najlepiej sobie z tym poradzić albo udoskonalić pracę, to szkolenie pt. „Dobór QNAP NAS dla potrzeb małej firmy” jest dla Ciebie.
Zapraszamy serdecznie na nowy cykl szkoleń dla naszych partnerów biznesowych ACTION jako subdystrybutora QNAP.
Startujemy z webinarem pt. "Jak dobrać i wdrożyć QNAP NAS do małej firmy", który odbędzie się już 29 lutego. Poprowadzi go certyfikowany inżynier QNAP oraz wykładowca Akademii QNAP w ACTION Business Center, Grzegorz Budek.
Podczas webinaru będziemy omawiać m.in. następujące zagadnienia:
1. Jak dobrać odpowiedni model NAS
2. Ile zatok na dyski i ich konfiguracja
3. Opcje rozbudowy
4. Funkcje istotne dla małych firm
5. Zaawansowane technologie backupu
Podczas szkolenia zapoznamy Państwa również z ofertą QNAP dostępną w ACTION, warunkami handlowymi, programem partnerskim oraz zasadami realizacji projektów.
Nie przegapcie tej okazji na zdobycie wiedzy i umiejętności związanych z produktami QNAP! Zapraszamy do rejestracji na nasz webinar już teraz: https://tiny.pl/dqn5d