W modelu e-commerce, czyli handlu w sieci, działamy od wielu lat. Zaczynaliśmy w 2007 r. od projektów
skierowanych do klientów końcowych, w tym delikatesów internetowych a.pl oraz portalu dla graczy gram.pl i e-sklepu wielobranżowego sferis.pl. W 2022 r. do naszego portfolio
dołączył sklep internetowy krakvet.pl z ofertą
produktów dla zwierząt domowych.
Bogate portfolio marek własnych (m.in. Actina czy Activejet) oraz wspomnianych wyżej sklepów
internetowych i portali pozwoliło nam wypracować odpowiednie kompetencje i przetestować w praktyce
różne rozwiązania – z jednej strony dotarcia do klienta biznesowego, z drugiej, w zakresie
integracji IT i skalowania biznesu e-commerce. Doskonale rozumiemy potrzeby biznesu B2C – znamy jego
specyfikę, oczekiwania i potrzeby Klientów, a także wiemy, jak na nie odpowiadać.
Synergia kompetencji w obszarze B2B i B2C oraz nasze bogate zaplecze techniczne w obszarze integracji
IT pozwalają naszym Klientom wprowadzić ich biznes na nowy poziom oraz skutecznie podnosić zyski.