Po sukcesie frekwencyjnym trzeciej edycji eventu Wrocławskiego Festiwalu Gier i Zajawek – One More Game, zdecydowaliśmy o udziale marek ACTION S.A. w kolejnej, czyli czwartej edycji festiwalu, która odbyła się w dniach 5-6 kwietnia w przestrzeni Hali Stulecia we Wrocławiu.
Dbając o rozpoznawalność marek ACTINA, Activejet uczestniczymy w wydarzeniach, które przeznaczone są nie tylko dla graczy, ale także fanów książek, komiksów oraz szeroko rozumianej popkultury. Idealnie w tę rolę wpisało się dwudniowe wydarzenie One More Game.
W naszej strategii marketingowej mocny nacisk kładziemy na bezpośredni kontakt naszych brandów z ostatecznym klientem. To w dzisiejszym świecie unikatowa wartość, która przekłada się na rozpoznawalność, tworzenie pozytywnych skojarzeń, pozycjonowanie marki w określonym stylu życia. A to wszystko potem składa się na decyzje zakupowe bezpośrednich i pośrednich odbiorców tych wydarzeń – mówi Artur Skiba, Dyrektor Działu Marketingu ACTION S.A.
One More Game to obowiązkowe wydarzenie dla fanów gier – niezależnie od wieku i doświadczenia. Festiwal łączy światy planszówek, RPG, gier wideo, e-sportu, gamingu oraz hobbystycznych gadżetów. To wszystko sprawia, że wydarzenie odwiedzają nie tylko pasjonaci, ale i całe rodziny z dziećmi.
Na miejscu czekał ogromny games room z setkami nowości i klasyków, dziesiątki wystawców z grami, akcesoriami i rękodziełem. W Strefie Gamingu – odbywały się turnieje e-sportowe, retro, VR, symulatory i indie games. A dla fanów RPG – była specjalna strefa z podręcznikami i zestawami startowymi.
Jednym z patronów medialnych wydarzenia był nasz portal opiniotwórczy gram.pl.